Logo

ITZALA

Oficjalny dystrybutor VELUX®

DARMOWA DOSTAWA
Bezpłatna wysyłka prosto do Twojego domu
0
Oryginalne rolety VELUX
Oficjalny dystrybutor VELUX

Wysyłka i dostawa

Należy pamiętać, że poniższe informacje dotyczą zamówień dostarczonych do Polska.  

Jak wysyłamy?

Przy realizacji wysyłki korzystamy z usług firmy kurierskiej DPD. Aby realizacja przesyłki przebiegła pomyślnie, ważne jest, aby przy adresie dostawy podać również imię i nazwisko odbiorcy przesyłki, nawet w przypadku, kiedy zamówienie jest składane w imieniu firmy.

Każdy produkt, który wytwarzamy, poddawany jest przed wysłaniem ręcznej kontroli jakości. Zawsze.

Czas dostawy 

Zwykle realizowane przez nas zamówienia docierają do adresata w okresie od pięciu do siedmiu dni roboczych, w zależności od lokalizacji adresata. Dni robocze obejmują dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych.

Niewielka część oferowanych przez nas produktów jest niedostępna „od ręki” i w takich przypadkach okres dostawy jest dłuższy. Podczas dodawania produktów do koszyka zakupów wyświetlany zostaje szacowany czas dostawy.


Koszty dostawy

Dostarczymy nasze produkty za darmo do Twojego domu. 


Śledź swoją dostawę

W momencie wysłania produktów do adresata wysyłamy również do niego wiadomość e-mail. Wiadomość ta zawiera numer przesyłki pozwalający na śledzenie przesyłki na stronie przewoźnika na bieżąco, aż do momentu dostarczenia jej do Twoich drzwi.


A jeśli nie będzie mnie w domu, gdy przyjedzie kurier z dostawą?

W przypadku Twojej nieobecności w momencie dostawy kurier zwykle zostawia wiadomość i podejmuje kolejną próbę dostarczenia przesyłki w późniejszym terminie. Jeżeli druga próba dostarczenia będzie nieudana, kurier zostawia kolejną wiadomość, w której zamieszcza adres najbliższej placówki DPD, z której można odebrać zamówione produkty. Masz na to tydzień, po czym zamówienie wraca do nas, a my rozpoczynamy procedurę zwrotu zapłaconej kwoty na konto Twojej karty kredytowej.


Jeżeli Twoja paczka ma ślady uszkodzeń

Uprzejmie prosimy sprawdzenie opakowania produktów przy odbiorze paczki od kuriera. Jeżeli na paczce widoczne będą jakiekolwiek uszkodzenia, które mogą oznaczać uszkodzenie znajdujących się wewnątrz towarów, prosimy o nieprzyjmowanie przesyłki. W takiej sytuacji prosimy o sporządzenie stosownej notatki w dokumentacji dostawy oraz o niezwłoczny kontakt z naszym działem obsługi klienta w celu uzyskania pomocy. Jeżeli w reporcie z dostawy nie ma informacji o uszkodzeniach, nie możemy przyjąć później żadnych roszczeń Klienta w sprawie uszkodzeń towaru w transporcie.