Logo

ITZALA

Itzala.pl

DARMOWA DOSTAWA
Bezpłatna wysyłka prosto do Twojego domu
0
Oryginalne rolety VELUX oszczędż 10%
Oficjalny dystrybutor VELUX
Informacje o płatności

Płatność

Karta kredytowa

Można dokonać płatności kartą VISA, VISA Electron, lub PayU. Poprosimy Cię o podanie numeru karty, daty ważności i trzycyfrowego kodu bezpieczeństwa. Ta informacja przesyłana jest przy zastosowaniu wysokiego poziomu szyfrowania bezpośrednio do banku w celu weryfikacji ważności Twojej karty kredytowej lub debetowej. Po zatwierdzeniu Twojej karty wyślemy Ci drogą e-mailową potwierdzenie zamówienia. Twoja karta kredytowa lub debetowa zostanie obciążona w dniu, w którym wyślemy przesyłkę.

PayPal

Płatności można dokonać poprzez PayPal. System poprosi o zalogowanie do swojego prywatnego konta PayPal podczas składania zamówienie w naszym sklepie.
Opcjonalnie można wybrać inną formę płatności w naszym sklepie i opłacić transakcję kartą kredytową, np. MasterCard.
Po dokonaniu płatności za pomocą PayPal – strona przekieruje Państwa z powrotem do naszego sklepu, do strony z potwierdzeniem Państwa zamówienia, gdy płatność zostanie potwierdzona.

3D Secure
Co oznacza 3D Secure?
3D Secure, inaczej uwierzytelnianie 3D Secure lub 3DS, to mechanizm zapobiegania oszustwom pierwotnie wprowadzony przez firmę Visa (jako Verified-by-Visa) w 2001 roku. Działa jako dodatkowa warstwa zabezpieczeń podczas płatności kartą. Zapewnia klientom krok bezpiecznego uwierzytelniania przed zakupem online, który gwarantuje użycie prawidłowych danych karty i ochronę przed oszustwami związanymi z płatnościami kartą. Mechanizm 3DS jest obsługiwany i uznawany przez głównych wystawców kart debetowych i kredytowych, w tym VISA, Mastercard (jako Mastercard Secure Code) i American Express (jako American Express SafeKey).

Jak działa uwierzytelnianie 3D Secure?

Jeśli kiedykolwiek zdarzyło Ci się płacić za coś online, prawdopodobnie uwierzytelnianie 3D Secure nie jest Ci obce. Przed uiszczeniem płatności online następuje przekierowanie do strony 3D Secure wystawcy karty kredytowej lub debetowej w jego witrynie internetowej. W witrynie internetowej wystawcy zostanie następnie wyświetlony monit o podanie hasła (skonfigurowanego wcześniej w Twoim banku) lub kodu uwierzytelniania (wysyłanego automatycznie na potwierdzony numer telefonu komórkowego). Po podaniu prawidłowych danych płatność zostanie zatwierdzona przez wystawcę karty i nastąpi przekierowanie z powrotem do naszej strony potwierdzenia. Po przekierowaniu do naszej witryny, które nastąpi bardzo szybko, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem realizacji płatności.

Jak zarejestrować się w usługach Verified by Visa / Mastercard Secure Code?

Verified by Visa i Mastercard Secure Code są oferowane przez banki i usługodawców, a nie bezpośrednio przez firmy Visa / Mastercard. Sugerujemy bezpośredni kontakt z bankiem lub usługodawcą.
Co mam zrobić, jeśli zapomnę hasła?
Hasło można łatwo zresetować. To, w jaki sposób można to zrobić, zależy od banku. Jeśli po wprowadzeniu danych karty na ekranie wyświetli się komunikat Verified by Visa / pole Mastercard Secure Code, prawdopodobnie obok będzie znajdować się opcja Nie pamiętam hasła. Gdy ją klikniesz, wyświetli się prośba o podanie danych skonfigurowanych podczas rejestracji. Umożliwi to szybkie zresetowanie hasła i kontynuowanie zakupów.
Mój bank wysyła kody na telefon, ale czasem ich nie dostaję. Co zrobić?
Skontaktuj się w tej sprawie bezpośrednio z bankiem w celu zbadania problemu. Może to być coś prostego, np. bank nie dysponuje prawidłowym numerem telefonu. Zwykle krótka rozmowa telefoniczna może rozwiązać problem.