Logo

ITZALA

Oficjalny dystrybutor VELUX®

DARMOWA DOSTAWA
Bezpłatna wysyłka prosto do Twojego domu
0
Oryginalne rolety VELUX
Oficjalny dystrybutor VELUX
Zasady wysyłek i dostaw

Wysyłka i dostawa

Należy pamiętać, że poniższe informacje dotyczą zamówień dostarczonych do Polska.  

Jak wysyłamy?

Przy realizacji wysyłki korzystamy z usług firmy kurierskiej DPD. Aby realizacja przesyłki przebiegła pomyślnie, ważne jest, aby przy adresie dostawy podać również imię i nazwisko odbiorcy przesyłki, nawet w przypadku, kiedy zamówienie jest składane w imieniu firmy.

Każdy produkt, który wytwarzamy, poddawany jest przed wysłaniem ręcznej kontroli jakości. Zawsze.

Czas dostawy 

Zwykle realizowane przez nas zamówienia docierają do adresata w okresie od pięciu do siedmiu dni roboczych, w zależności od lokalizacji adresata. Dni robocze obejmują dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych.

Niewielka część oferowanych przez nas produktów jest niedostępna „od ręki” i w takich przypadkach okres dostawy jest dłuższy. Podczas dodawania produktów do koszyka zakupów wyświetlany zostaje szacowany czas dostawy.


Koszty dostawy

Dostarczymy nasze produkty za darmo do Twojego domu. 


Śledź swoją dostawę

W momencie wysłania produktów do adresata wysyłamy również do niego wiadomość e-mail. Wiadomość ta zawiera numer przesyłki pozwalający na śledzenie przesyłki na stronie przewoźnika na bieżąco, aż do momentu dostarczenia jej do Twoich drzwi.


A jeśli nie będzie mnie w domu, gdy przyjedzie kurier z dostawą?

W przypadku Twojej nieobecności w momencie dostawy kurier zwykle zostawia wiadomość i podejmuje kolejną próbę dostarczenia przesyłki w późniejszym terminie. Jeżeli druga próba dostarczenia będzie nieudana, kurier zostawia kolejną wiadomość, w której zamieszcza adres najbliższej placówki DPD, z której można odebrać zamówione produkty. Masz na to tydzień, po czym zamówienie wraca do nas, a my rozpoczynamy procedurę zwrotu zapłaconej kwoty na konto Twojej karty kredytowej.


Jeżeli Twoja paczka ma ślady uszkodzeń

Uprzejmie prosimy sprawdzenie opakowania produktów przy odbiorze paczki od kuriera. Jeżeli na paczce widoczne będą jakiekolwiek uszkodzenia, które mogą oznaczać uszkodzenie znajdujących się wewnątrz towarów, prosimy o nieprzyjmowanie przesyłki. W takiej sytuacji prosimy o sporządzenie stosownej notatki w dokumentacji dostawy oraz o niezwłoczny kontakt z naszym działem obsługi klienta w celu uzyskania pomocy. Jeżeli w reporcie z dostawy nie ma informacji o uszkodzeniach, nie możemy przyjąć później żadnych roszczeń Klienta w sprawie uszkodzeń towaru w transporcie.

  

Dostawa międzynarodowa

Kraje, do których jest oferowana dostawa międzynarodowa  

Poza Polska dostarczamy do następujących krajów: Hiszpania (ES), Dania (DK), Irlandia (IE), Włochy (IT), Austria (AT), Belgia (BE), Czechy (CZ), Francja (FR), Niemcy (DE), Węgry (HU), Holandia (NL), Polska (PL) i Słowacja (SK). Należy pamiętać, że nie oferujemy możliwości dostawy do poniższych regionów:  

- Należy pamiętać, że we Francji dostawa do kodów pocztowych zaczynających się od 971, 972, 973, 974, 975, 976, 977, 978, 984, 986, 987, 988 i 989 nie jest dostępna.  
- Należy pamiętać, że w Holandii dostawa na Wyspy Fryzyjskie i na Antyle nie jest dostępna. 
- Należy pamiętać, że w Niemczech dostawa do Halligen nie jest dostępna. 
 
Jeśli chcesz, aby zamówione produkty zostały dostarczone do jednego z wymienionych krajów, musisz go podać podczas procesu składania zamówienia. Czas realizacji zamówienia zostanie dostosowany do adresu dostawy, a oprócz opłaty za dostawę krajową zostanie naliczona dodatkowa opłata za dostawę międzynarodową. 
 
Pamiętaj, że dostarczamy poza granicę Polska wyłącznie produkty, które są częścią naszego programu produktowego w kraju docelowym, co oznacza, że niektóre produkty mogą być niedostępne w niektórych krajach. 
 
Niezależnie od kraju dostawy możesz podać dane do faktury w dowolnym państwie członkowskim UE. Niezależnie od wybranego adresu fakturowania, zobowiązania specyficzne dla naszej firmy dotyczące dostaw mają zastosowanie tylko do wyżej wymienionych krajów. 
 
Pod względem obowiązującej stawki VAT jesteśmy zobowiązani do pobrania lokalnego podatku VAT w kraju, do którego wysyłane są towary. W przypadku dostaw międzynarodowych oraz krajowych dostępne są te same metody płatności, z wyjątkiem opcji dostawy za pobraniem, której nie oferujemy w przypadku dostaw międzynarodowych. 

Warunki i okres gwarancji na zakupione produkty są niezależne od kraju docelowego i są zawsze zgodne z zasadami określonymi na następującej stronie: GWARANCJA I ZWROTY

 
W przypadku procedury zwrotu dotyczącej dostaw międzynarodowych oraz dostaw krajowych na terenie Polska obowiązują te same zasady, z którymi można się zapoznać na następującej stronie: GWARANCJA I ZWROTY